سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ تهران مطرح کرد؛

ایجاد خیابان ورزش در جنت آباد شمالی

جودکی گفت: اگر اسفند ماه مناقصه هایمان را برگزار و پیمانکار را انتخاب کنیم می‌توانیم درسال ۱۴۰۰ اقدامات بیشتری انجام دهیم.

سعید جودکی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما در منطقه ۵ پروژه‌های شاخص زیادی از جمله احداث مسیر دوچرخه سواری و پیاده راه سازی داریم و این در زمینه سیاست گذاری شهرداری کل تهران است که ما طبق برنامه‌ها در محله‌ها به خوبی پیش می‌رویم.

او افزود: در چهارده محله پروژه‌های توسعه محله‌ای داریم که همگی در دست اقدام است و تا پایان سال مالی می‌توانیم از آن‌ها بهره برداری کنیم. پروژه‌های خیلی زیادی در سطح منطقه پنج داریم و معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران بیش از صد میلیارد تومان اعتبار به منطقه پنج اختصاص داده که خودش هم مجری کار است. از جمله جمع آوری آب‌های سطحی محله کن که بسیار پروژه شاخصی است و ساماندهی دره ذغالی که خیلی کار حیاتی است.

جودکی تصریح کرد: جمع آوری آب‌های سطحی جناح و اکباتان و تقاطع غیر هم سطح تعاون و حکیم و ایجاد یک میدانگاه در ورودی ایستگاه متروی صادقیه را در فعالیت‌های خود داریم و اینکه ما در منطقه، روزانه چهارصد تن آسفالت به جهت ترمیم معابر به صورت مکانیزه مصرف می کنیم.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: پروژه‌های خیلی خوبی هم در سال ۱۴۰۰ تعریف شده و پیش بینی شده که اگر بتوانیم در اسفند ماه مناقصه هایمان را برگزار کنیم و پیمانکار انتخاب شود ، می‌توانیم در سال ۱۴۰۰ این کار ها را به جهت رفاه بیشتر شهروندان منطقه ۵ استارت بزنیم.

جودکی تصریح کرد: پروژه خیلی مهمی که در منطقه داریم، خیابان ورزش در منطقه جنت آباد شمالی است که اگر بتوانیم تاییدیه اش را بگیریم پروژه‌ی فاخری خواهد شد و شاید در تهران به دلیل اینکه تمام رشته‌های ورزشی در آن پیش بینی شده پروژه بسیار رضایت بخشی شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.