سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کانون‌های فرهنگی مساجد لرستان خبرداد:

توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان لرستانی

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رجب یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم در بین ایتام ونیازمندان استان توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  محمد ابدالی پور مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رجب ودر لبیک به فرمان رهبری در همدلی و مواسات با نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی در استان لرستان توزیع می‌شود.

ابدالی پور افزود: این تعداد بسته گوشت قربانی که هر کدام یک و نیم کیلو است، توسط ۳۰ کانون فرهنگی و هنری مسجد در بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه نیازمندان به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شناسایی شده اند، ابراز کرد: گوشت‌های قربانی با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا اهداء می‌شود.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: در کنار سایر نهاد‌های خودجوش مردمی در طول چندماه گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

در راستای کمک به نیازمندان طرح مشترک توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حانیه عزیزی
۱۴:۲۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
لرستان نیاز به توجه بیشتری داره و زیر خط فقره