سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی خبر داد؛

اهدای ۱۵ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی

علی محمد جهانی از اهدای ۱۵ هزار نسخه کتاب از سوی سازمان کتابخانه هاو مرکز اسناد آستان قدس رضوی به کتابخانه‌های عمومی استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علی محمد جهانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی از اهدای ۱۵ هزار نسخه کتاب از سوی سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به کتابخانه‌های عمومی این استان خبرداد.

جهانی افزود : سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، یکی از مهم‌ترین گنجینه‌های فرهنگ مکتوب در منطقه و جهان اسلام می‌باشد که تعلق این سازمان بزرگ فرهنگی به آستان مقدس حضرت رضا (ع) باعث شده است که سالانه حجم زیادی از منابع ارزشمند توسط ارادتمندان به این بارگاه ملکوتی اهداء شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: جهت غنی سازی منابع کتابخانه‌های عمومی استان با همکاری و رایزنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ریاست این سازمان تعداد ۱۵ هزار نسخه کتاب ارزشمند به مجموعه کتابخانه‌های عمومی اهداشد.

کارشناسان ما با حضور در مرکز مبادله باغ کتاب ملک آباد و بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس این کتاب‌ها را انتخاب کردند و برای توزیع در بین کتابخانه‌های عمومی شهری و روستایی استان به مرکز مبادله کتاب کتابخانه مرکزی ایت الله مهمان نواز بجنورد ارسال شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.