سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۹۴۲ معتاد و متهم به سرقت در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در اجرای دهمین مرحله طرح ثامن در مشهد ۹۴۲ نفر دستگیر شدند که ٥١٩ نفر از این تعداد متهم به سرقت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار ابراهیم قربانزاده جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در جریان بازدید از کشفیات مربوط به طرح ثامن در جمع خبرنگاران گفت: این طرح در ادوار مختلف به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد اجرا می‌شود.

او افزود: در دهمین مرحله این طرح که در ۴۸ ساعت گذشته اجرا شد ١٨ نفر از اراذل و اوباش و ٨٦ معتاد متجاهر جمع آوری و ٩٣ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و حدود ١٤ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: کشف ٣٤ دستگاه خودرو سرقتی و ٢٤ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، توقیف ٣٦٨ دستگاه خودرو متخلف و توقیف ١٠٤ دستگاه موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات در اجرای این طرح بود.

سردار قربانزاده بیان کرد: همچنین در این عملیات، ٢٢ قبضه سلاح گرم و سرد و ٩ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شد.

او تصریح کرد: انجام ٥٠٠ مورد بازرسی اماکن، مهر و موم ١٧ مورد از اماکن متخلف و اجرای ٤٦١ مورد احکام قضایی از دیگر دستاورد‌های این طرح است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: تعدادی از متهمان برای چندمین بار دستگیر شده و تعدادی هم زندانیانی بودند که در جریان شیوع کرونا مشمول بخشش یا حکم تعلیق شده بودند و دوباره مرتکب سرقت شدند.

سردار قربانزاده اظهار کرد: امیدواریم با هماهنگی قضایی و انتظامی، حلقه اتصال مجرمان به یکدیگر قطع و شاهد افزایش امنیت اجتماعی در سطح مشهد باشیم.

طرح ضربتی پلیسی ثامن در پی مطالبه مردم مبنی بر برخورد با جرایم خشن و سرقت در مناطق مختلف شهر از سوی فرماندهی انتظامی مشهد به اجرا درآمده است.

مشهد تنها شهر کشور است که کلانتری ویژه بانوان دارد. این کلانتری با بکارگیری بانوان پلیس به صورت کامل تمام ماموریت‌های حوزه بانوان را انجام می‌دهد.
 
انتهای پیام// ف.ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.