سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آمدزایی ۱۱۱ میلیارد ریالی پست استان سمنان در حضور کرونا

مدیرکل پست استان سمنان گفت: پست استان سمنان از ابتدای فروردین تا ابتدای بهمن امسال ۱۱۱ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال درآمدزایی کرد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  حمیدرضا آقاجانی مدیرکل پست استان سمنان گفت: پست استان سمنان از ابتدای فروردین تا ابتدای بهمن سال گذشته ۷۹ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال درآمدزایی داشت.

آقاجانی  ادامه داد: دی امسال تعهد درآمدزایی پست استان سمنان ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بود که با تلاش همکاران در پست ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از تعهد درآمدزایی محقق شد.

او اضافه کرد: درآمدزایی پست استان سمنان مربوط به افزایش میزان ترافیک پستی مانند افزایش خرید‌های اینترنتی و افزایش استفاده از پست برای نقل و انتقال بسته‌های پستی است.

آقاجانی اظهار داشت: این ارزیابی براساس مدل BSC یا کارت امتیازی متوازن انجام شده و شاخص‌هایی از جمله میزان درآمد حاصل از خدمات مختلف، ترافیک مرسولات، ضریب تعادل درآمد بر هزینه، کیفیت خدمات پستی، فرایند‌های داخلی و رضایت مشتریان بررسی و پایش شده است.

او برنامه‌ریزی صحیح، بررسی نقاط ضعف و قوت، تحلیل بازار خدمات پستی و تولید خدماتی متناسب با نیاز مشتریان و ساماندهی و نظارت کامل بر فرایند‌ها را در ارتقای رتبه و کسب این موفقیت، اثرگذار دانست.

انتهای پیام / گ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.