سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۱۶۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش گردشگری کشور

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در سال‌های گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش گردشگری کشور با مشارکت مردم انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اقدامات دولت برای حمایت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری کشور گفت: در این زمینه باید به دنبال زیرساخت‌هایی که با فرهنگ و داشته‌های ما عجین است، حرکت کرد.

او افزود: برای توسعه گردشگری در این منطقه ایجاد یک محور گردشگری و فعال کردن محور گردشگری شرق خراسان رضوی در تخصیص اعتبارات مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: صنعت گردشگری اقتصاد کشور‌ها را شکوفا می‌کند و بسیاری از کشور‌های پیشرفته و توسعه یافته برای توسعه مبتنی بر گردشگری برنامه‌ریزی می‌کنند.

خیاطیان با اشاره به این که در همه نقاط ایران ظرفیت گردشگری خوبی وجود دارد افزود: در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قدم‌های خوبی برای توسعه گردشگری برداشته شده است.
 
او تصریح کرد: در این مراسم دهمین کاشی ماندگار خراسان رضوی بر سردر منزل حاج علی محمد اعتباری از حاملان میراث ناملموس در عرصه فرهنگ آسیابانی آسبادهای استان در بخش نشتیفان خواف نصب شد.
 
معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: پیش از این نیز کاشی ماندگار استان بر سر در منزل عثمان محمدپرست، یعقوب دانش دوست، محمدجعفر یاحقی، سید جلال شمسی نژاد، سید محمد میرقاسم اخویان، محمدعلی فضلی نژاد، رجبعلی لباف خانیکی، زهرا محسنی و سید حسن موسوی در استان خراسان رضوی نصب شده است.

انتهای پیام//م.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.