سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدولی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قیمت طلا و سکه کاهش یافت

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا وجواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه امروز کاهش یافت و نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۳۲ هزار تومان رسید.

ابراهیم محمد ولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز نرخ هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته حدود ۱۸۰ هزار تومان کاهش یافت و ۱۱ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران مطرح کرد: از یک ماه گذشته تاکنون قیمت جهانی هر اونس طلا حدود ۵۰ دلار کاهش داشته است. مسلما با کاهش قیمت اونس جهانی طلا قیمت‌ها در داخل نیز باید کاهش پیدا کند و شاهد این هستیم که تاثیر خود را در بازار‌های داخلی نیز گذاشته است.


بیشتر بخوانید:



محمدولی ادامه داد: قیمت‌ها در بازار‌های داخلی دارای ثبات نسبی است به طوری که پیش بینی می‌شود تا پایان سال این روند ادامه پیدا کند و امیدواریم با نزدیک شدن به عید نوروز فروش مصنوعات طلا و جواهرآلات در بازار بیشتر شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۳۲ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۳۰۰ و سکه‌ یک گرمی ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت طلا ، قیمت سکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
اینکارارو میکنن تا مردم گول بخورند و به اصلاح طلبان رآی دهند
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
خدا را شکر سکه یک میلیون میره بالا بعد هزار تومن می یاد پائین - اگه همین طوری پیشرفت کنیم مملکت گلستان میشه!
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
صدکیلوسکه جای یه لقمه نون رانمیگیرد فقرتورم اقتصاد خراب ماشالله
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
اگر طلا در بازارهای جهانی به کمترین مقدار هم تنزل کند تو کشور ما قیمت طلا بالا می رود چون کشور ما با کشورهای جهان فرق میکند ...