سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی خودرو؛

آغاز به کار پورشه ۹۱۱ GT۳ مدل ۲۰۲۲ با ۵۰۲ اسب بخار

پورشه ۲۰۲۲، ۹۱۱ GT۳ با بالی بزرگ و ۵۰۲ اسب بخار و سیستم تعلیق جدید آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پورشه ۹۱۱ GT۳، سال ۲۰۲۲ سرانجام پس از چندین تیزر تبلیغاتی و عکس‌های جاسوسی فراوان در فرآیند تولید قرار گرفته است. فروش آن در پاییز امسال در ایالات متحده آغاز خواهد شد و پورشه جزئیات قیمت آن را نزدیک به همان زمان اعلام خواهد کرد.

قلب GT۳ جدید از موتور تنفس طبیعی ۴.۰ لیتری  بهره برده است که ۵۰۲ اسب بخار قدرت و ۳۴۶ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. دور موتور به ۹۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد و دارای شش بدنه مستقل دریچه گاز است.

۲۰۲۲، ۹۱۱ GT۳ به ​​صورت استاندارد با PDK هفت سرعته ارائه می‌شود. همچنین خریداران می‌توانند یک کتابچه راهنمای شش سرعته را انتخاب کنند. پیشرانه آن با PDK در ۳.۲ ثانیه ماشین را به ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رساند و حداکثر سرعت آن ۳۱۷ کیلومتر در ساعت است. جدیدترین ۹۱۱ GT۳ در ۶ دقیقه و ۵۹.۹۲۷ ثانیه از پیکربندی ۲۰.۸۳۲ کیلومتری Nürburgring Nordschleife عبور کرد.

۲۰۲۲، ۹۱۱ GT۳ به ​​جای راه اندازی MacPherson در Carrera استاندارد، از سیستم تعلیق دو جناغی در جلو استفاده می‌کند. هیچ یک از اجزای سیستم تعلیق وجود ندارد که از ۹۱۱ معمولی عبور کند.

با مشاهده نمای جلو که شامل ورودی‌های خنک کننده یکپارچه است، می‌توانید GT۳ جدید را از جلو شناسایی کنید. علاوه بر این، اسپویلر لب جلویی و پخش کننده قابل تنظیم هستند. عرض این پیست ۱.۹ اینچ بیشتر از استاندارد ۹۱۱ کاررا است.

در عقب، یک بال قابل تنظیم که به صورت دستی قابل تنظیم است، به عرشه عقب متصل می‌شود. یک جفت اگزوز دایره‌ای از مرکز خارج می‌شود و در هر طرف یک پخش کننده وجود دارد.

برای صرفه جویی در وزن، کاپوت، بال عقب و اسپویلر از پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن ترکیب شده است. GT۳ بر روی چرخ‌های ۲۰ اینچی در جلو و قطعات ۲۱ اینچی در عقب سوار می‌شود. آن‌ها در حدود ۱.۶ کیلوگرم سبک‌تر از چرخ‌های موجود در GT۳ قبلی هستند. مجموعه‌ای از لاستیک‌های مخصوص پیست خیابانی به صورت اختیاری در دسترس است و این همان لاستیک از دامان نوربرگ رینگ خودرو است.

پشت چرخ‌های GT۳ اکنون با دیسک‌های چدنی ۴۰۸ میلی متر در جلو به صورت استاندارد عرضه می‌شود. این بزرگتر از مدل قبلی ۲۸ میلی متر بزرگتر است. فضای داخلی ۹۱۱ GT۳ نیز دارای چندین نسخه پیشرفته است. یک دکمه Drive Mode از موقعیت ۴ ساعته روی فرمان خارج می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.