سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام خبر داد؛

راه اندازی مجدد صنایع تعطیل در استان ایلام

محمدرحیمی گفت:راه اندازی مجدد صنایع تعطیل که عموما واحد‌های کوچک هستند از یک پروسه طولانی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛رضا محمدرحیمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در جلسه با مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: طی سال‌های گذشته شاهد شروع همکاری تعدادی از واحد‌های صنعتی استان با بنیاد برکت که لازم است به منظور بهره مندی واحد‌های تولیدی استان از ظرفیت‌های ستاد این همکاری گسترش یابد.

محمدرحیمی اضافه کرد: ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت ازظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و، اما برای بهره گیری از منابع و امکانات این نهاد در جهت فعال سازی واحد‌های تعطیل و همچنین ایجاد صنایع جدید، نیاز به بازنگری در شیوه همکاری و برگزاری نشست‌های توجیهی با صاحبان صنایع و سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

رئیس سازمان صمت ادامه داد: راه اندازی مجدد صنایع تعطیل که عموما واحد‌های کوچک هستند از یک پروسه طولانی برخوردار است و هم اکنون این فرایند توسط سازمان پیگیری می‌شود؛ اما پیشنهاد ما این است در کنار توجه بنیاد به راه اندازی واحد‌های غیر فعال و یا واحد‌های فعال با ظرفیت پایین، مشارکت جدی در اجرای طرح‌های در دست اجرا به عمل آورند.

محمدرحیمی بیان کرد: راه اندازی یک یا چند طرح بزرگ با سرمایه گذاری مستقیم بنیاد می‌تواند موجب اعتماد آفرینی بیشتر و ایجاد انگیزه در صاحبان صنایع برای مشارکت در طرح‌های این نهاد گردد.

زارع  مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام در این جلسه از اعلام آمادگی بنیاد برکت برای مشارکت در احیاء طرح‌های تعطیل و نیمه فعال استان خبر داد.

او اضافه کرد: نگاه مسئولان ستاد اجرایی معطوف به رفع محرومیت‌ها و مشارکت در طرح‌های اشتغالزا برای رونق اقتصادی است. وی گفت با مستقل شدن ستاد استان ایلام بستر و زمینه معرفی طرح‌های توجیه دار بخش تولید و تجارت به مرکز و دریافت حمایت‌های لازم فراهم است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.