سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۲۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۸۹۳ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

او با بیان اینکه از این تعداد ۲۱۲ بیمار مبتلای قطعی به کرونا بوده‌اند، ابراز داشت: ۸۳ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه ترخیص شده‌اند.

او با بیان اینکه در حال حاضر در مجموع ۴۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند، اضافه کرد: از این تعداد ۶۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شود.

نجیمی در خصوص مرگ و میر ناشی از شیوع کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر سه بیمار مشکوک به کرونا در این مراکز جان خود را از دست داده‌اند که تاکنون تست هیچ یک از آن‌ها مثبت کرونا نبوده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.