سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر در جایگاه سوم والیبال ساحلی کشور ایستاد

استان بوشهر پس از گلستان و مازندران در جایگاه سوم رده بندی والیبال ساحلی کشور قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، رده‌بندی جدید بازیکنان والیبال ساحلی را بر اساس عملکرد آنان در رقابت‌های یک سال گذشته اعلام کرد.

رده‌بندی ساحلی بازان بر اساس عملکرد آنان در مسابقات زیر ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۲ سال و تور‌های ملی دوستاره بندرترکمن، بوشهر و گناوه صورت گرفته است.

مسابقات ساحلی رده‌های مختلف سنی، مهر به میزبانی بهشهر، تور ملی دوستاره بندرترکمن آبان‌ و تور ملی دوستاره بوشهر و گناوه بهمن‌ امسال برگزار شد.


بیشتر بخوانید


در این گزارش، ۱۳۷ بازیکن رده بندی شده‌اند که رسول یمرلی با ۵۳۰ امتیاز در رتبه نخست قرار دارد و ابراهیم امانپور، آرش وکیلی و بهمن سالمی به ترتیب با ۵۰۰، ۴۸۰ و ۴۸۰ امتیاز در جایگاه‌های دوم تا چهارم جای گرفتند.

همچنین در این گزارش، عملکرد استانی والیبال ساحلی در چهار رویداد قهرمانی کشور رده‌های سنی والیبال ساحلی و سه دوره تور ملی دوستاره بررسی شده است که استان گلستان با ۴۷۲ امتیاز، مازندران با ۴۶۴ و بوشهر با ۴۰۰ امتیاز، رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

رده‌بندی بازیکنان والیبال ساحلی، برای تعیین نفرات سرگروه رقابت‌های تور‌های ملی، و رده‌بندی استان‌ها برای تعیین تیم‌های سرگروه مسابقات قهرمانی کشور در مسابقات پیش رو استفاده می‌شود.

همچنین پس از پایان هر دوره از مسابقات، این رده‌بندی که بر اساس عملکرد نفرات در ۳۶۵ روز گذشته است، به‌روزرسانی می‌شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.