سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبور نفسگیر راننده از گذرگاه قطار! + فیلم

راننده سهل انگار با عبور خطرناک خود از محل گذرگاه قطار، جان خود و سرنشینان خودرو را به خطر انداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عبور نفسگیر یک راننده از مقابل قطار تندرو در انگلیس را به تصویر می‌کشد. این راننده در اقدامی خطرناک بدون توجه به اطراف از ریل قطار عبور کرد. در حالی که قطار با سرعت زیادی در حرکت بود این راننده بدون توقف و توجه به اطراف از گذرگاه عبور کرد.

در لحظه عبور خودرو از روی ریل، قطار در فاصله چند متری به آن قرار داشت. این اتفاق در منطقه «باروو» واقع در کامبریا انگلیس رخ داد.

با این حال این راننده خوش شانس بدون آنکه دچار حادثه شود از گذرگاه عبور کرد. این راننده که هویتش مشخص نشده در حالی این تصمیم خطرناک را گرفت که توقف ناگهانی یا گرفتار شدن خودرو روی ریل قطار می‌توانست یک فاجعه رقم بزند. پلیس حمل و نقل انگلیس با انتشار این ویدئو در خصوص چنین تصمیمات خطرناکی به رانندگان هشدار داد.

یکی از سخنگوی‌های اداره پلیس حمل و نقل انگلیس با اشاره به این ویدئو گفت: «این لحظه‌ای است که یک راننده از تقاطع قطار عبور می‌کند. چنین افرادی احتمالات را در نظر نمی‌گیرند و این‌چنین با جان خود و سرنشینان خودرو بازی می‌کنند.»

گفتنی است؛ طبق اعلام پلیس حمل و نقل انگلیس این راننده به پرداخت ۱۰۰ یورو جریمه و همچنین درج ۳ نمره منفی در گواهینامه اش جریمه شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.