سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۲ درجه‌ای دما در استان اصفهان

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان اصفهان در روزهای پایانی هفته بین هشت تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فاطمه زهرا سیدان رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا روز جمعه اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اصفهان از بعدازظهر امروز است.

او افزود: بر این اساس آسمان در اکثر مناطق استان اصفهان همراه با افزایش ابر خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در مناطق غربی و جنوبی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: احتمال رعد و برق و تگرگ نیز دور از انتظار نیست.

وزش طوفان در شرق و شمال اصفهان

او با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز همچنان وزش باد شدید و نسبتاً شدید در استان اصفهان پیش بینی شده است، ادامه داد: طوفان همراه با گرد و غبار نیز برای مناطق شرقی و شمالی استان پیش بینی شده است.

سیدان گفت: عصر روز پنجشنبه و صبح روز جمعه دمای هوا بین هشت تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

صدور هشدار زرد دمایی در اصفهان

او با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات به ترتیب بین ۲۲ و ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است، ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی چوپانان با دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و ورزنه با دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به کاهش شدید دما در استان اصفهان هواشناسی هشدار زرد دمایی را صادر کرده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.