سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳ کیلو گرم هروئین در اسدآباد

جانشین انتظامی استان همدان از کشف ۳ کیلو گرم هروئین با لفافه در عملیات مشترک پلیس استان و شهرستان های بهار و اسدآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا زارعی جانشین انتظامی استان همدان گفت : ۳ کیلو گرم هروئین با لفافه در عملیات مشترک پلیس استان و شهرستان های بهار و اسدآباد کشف شد.

او افزود: در پی تلاش های اطلاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر و عملیات استان و همچنین رده های پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان های بهار و اسدآباد مشخص شد ، قاچاقچیان قصد انتقال موادمخدر از استان های مرکزی کشور به یکی از استان های غربی را دارند.

جانشین انتظامی استان همدان تصریح کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتی و به موقع یک دستگاه پژو۴۰۵ حامل موادمخدر در این خصوص شناسایی و پس از تعقب و مراقبت های گسترده با شگردهای خاص پلیسی در ورودی شهر اسدآباد متوقف شد.

سرهنگ زارعی بیان کرد : در بازرسی از این خودرو ۳ بسته موادمخدر از نوع هروئین به مقدار ۳ کیلو گرم کشف، راننده دستگیر و خودرو نیز به مقر انتظامی منتقل شد.

جانشین انتظامی استان همدان در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضایی ،تاکیدکرد : اشراف اطلاعاتی پلیس با روحیه جهادی و کارکنان خدوم ، باعث شده که قاچاقچیان موادمخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.