سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو برگزیده تالابی کشوری، از چهارمحال و بختیاری انتخاب و معرفی شدند

در مراسم بزرگداشت پنجاهمین سالگرد انعقاد کنوانسیون رامسر و روز جهانی تالاب‌ها، محیط‌بان نمونه تالابی کشور و قهرمان تالاب معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه انتخاب و تقدیر از محیط‌بانان نمونه تالابی و قهرمان تالاب، همزمان با مراسم بزرگداشت پنجاهمین سالگرد انعقاد کنوانسیون رامسر، به منظور قدردانی از اقدامات شایسته و زحمات بی‌شائبه حافظان تالاب‌های کشور برگزار شد.

او افزود: در این مراسم علی بازدار گندمانی، محیط‌بان تلاش‌گر تالاب گندمان به عنوان محیط‌بان نمونه تالابی در کشور معرفی و از وی تقدیر شد.


بیشتر بخوانید


احمدی اضافه کرد: برنامه سالانه انتخاب قهرمان تالابی کشور نیز برای شناسایی تجربیات موفق مرتبط با حفاظت بهینه اکوسیستم‌های تالابی و تشویق و گسترش فرهنگ تالابی در کشور، طبق روال هر سال برگزار شد و رسول زمانی از چهارمحال و بختیاری، جایزه قهرمان تالاب در بخش علمی و تحقیقاتی سال ۱۳۹۹ را از آن خود کرد.

او ادامه داد: چاپ مقالات علمی و پژوهشی متعدد داخلی و بین‌المللی و انجام پژوهش‌های علمی مرتبط با بحث تالاب‌ها و رودخانه‌ها از عوامل انتخاب ایشان بوده است.

مراسم بزرگداشت پنجاهمین سالگرد انعقاد کنوانسیون رامسر و روز جهانی تالاب‌ها، با حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست روز گذشته برگزار شد.

در این مراسم همراه با رونمایی از تمبر پنجاهمین سالگرد کنوانسیون رامسر، جوایز قهرمان تالاب و محیط‌بان نمونه تالابی اهدا شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.