سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولد دختر عجول در منزل با کمک پرسنل اورژانس کاشان

مادر جوان با کمک کارشناسان عملیاتی اورژانس کاشان فرزند خود را در منزل با سلامتی کامل به دنیا آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دکتر حسین ریاحی رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: در تماس با مرکز ارتباطات اورژانس در ساعت ۱۷:۵۴ عصر دیروز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه مبنی بر آغاز فرایند زایمان یک مادر ۲۰ ساله در منزل، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه منطقه یک شهری به سمت منزل بیمار واقع در خیابان امام خمینی اعزام شد.

او، افزود: کارشناسان عملیاتی اورژانس پس از حضور بر بالین مادر و بررسی اولیه و با توجه به شروع فرایند زایمان، اقدامات لازم را در مورد مادر و نوزاد انجام دادند.

به گفته او، با کمک کارشناسان عملیاتی اورژانس این مادر دومین فرزند خود را در منزل با سلامتی کامل به دنیا آورد.

دکتر ریاحی، تصریح‌کرد: از آنجا که مادر و نوزاد دختر تازه متولد شده‌اش برای مراقبت‌های درمانی تکمیلی نیاز به انتقال به بیمارستان داشتند و با توجه به حساسیت مراقبتی بالای آن‌ها آمبولانس دیگری با درخواست نیرو‌های عملیاتی از مرکز فرماندهی عملیات به محل حادثه اعزام شد تا این مادر و نوزاد اتباع را در سلامتی کامل به بیمارستان شبیه خوانی انتقال دهند.

رئیس مرکز اورژانس کاشان، ضمن قدرانی از نیرو‌های زبده عملیاتی یاسر رزاقی، امید حسنی، مهدی باغبان و علی اصغر رضا زاده برای آنان و مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی کشور و‌تمامی کادر درمان آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
از این به بعد ماماها میشن آقا