سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایش محتوی گوگرد نفت گاز یورو ۴ جایگاه‌های سوخت استان یزد

معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست یزد از پایش محتوی گوگرد نفت گاز یورو ۴ جایگاه‌های سوخت استان یزد از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، کوچک زاده، معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست یزد گفت: به منظور همکاری در اجرای تفاهم نامه معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به منظور پایش محتوی گوگرد نفت گاز یورو ۴، از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۴ نمونه برداری از جایگاه‌های سوخت منتخب استان (مطابق با فهرست اعلام شده از دفتر پایش فراگیر سازمان) با حضور کارشناسان آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام گرفت.
او افزود: برای اجرای مطلوب این امر در هر نمونه برداری، از هر جایگاه  دو نمونه آزمایشگاهی و شاهد اخذ می‌شود که نمونه شاهد به مدت سه ماه برای پایش‌های نظارتی و مقایسه‌ای نگهداری می‌شود.

کوچک زاده ادامه داد: سپس برای صحت سنجی پایش ها، تعدادی از نمونه‌های شاهد به میزان حداقل ۱۰ درصد نمونه‌ها به صورت تصادفی از ادارات کل انتخاب و در آزمایشگاه‌های ذیصلاح مورد پایش مجدد قرار گرفته و نتایج بدست آمده با نتایج آزمون وزارت نفت مقایسه می‌شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه در خرداد ماه سال ۱۳۹۷ منعقد شده و تاکنون ادامه دارد و گزارشات مربوطه و نتایج آنالیز به صورت دوره‌ای به دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست جهت اقدامات بعدی منعکس می‌شود.

انتهای پیام/و

برچسب ها: محیط زیست ، یورو4
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.