سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام فراخوان نخستین جشنواره ملی رسانه و ایمنی بهداشت

نخستین جشنواره ملی رسانه با موضوع «ایمنی و بهداشت حرفه ای» با موضوعات چالش‌های کووید-۱۹ در محیط کار برگزار واهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دبیر انجمن علمی دانشجویان مهندسی بهداشت حرفه‌ای دانشگاه گفت: با توجه به اهمیت ویژه رسانه‌ها و تکنولوژی‌های ارتباطی و نیز ضریب نفوذ بالای فضای مجازی در سطوح مختلف جامعه، امروزه استفاده از روش‌های مختلف آموزشی و چند رسانه ای، یکی از بهترین راه‌های ارتقای سطح آگاهی و دانش عمومی جامعه به شمار می‌رود.

زیبا طاهرزاده افزود: پس از انجام رایزنی‌های متعدد و کارشناسی‌های مستمر تصمیم گرفته شد تا نخستین جشنواره رسانه را با موضوع ایمنی و بهداشت حرفه‌ای با فراخوان عمومی به صورت کشوری برگزار شود.

دبیر انجمن علمی دانشجویان مهندسی بهداشت حرفه‌ای دانشگاه اظهار کرد: بخش‌های متعدد و متنوعی برای توسعه هر چه بیشتر این رویداد بزرگ علمی کشور در نظر گرفته شده است که از جمله می‌توان به تهیه پوستر، پادکست، کلیپ‌های آموزشی، فیلم کوتاه، انیمیشن، لوگو، اینفوگرافی، موشن گرافی، کاریکاتور و پی نما (کمیک استریپ) اشاره کرد.

طاهرزاده در ارتباط با موضوعات اصلی و محور‌های کلیدی این فستیوال رسانه‌ای توضیح داد: «ایمنی و سلامت در محیط‌های کاری»، «سلامت شغلی کارکنان»، «رفتار‌های ناایمن در محیط‌های کاری»، «ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در مشاغل خاص»، «فرهنگ بهداشت، ایمنی و محیط زیست»، «اثرات عوامل زیان آور محیط کار»، «ارگونومی در محیط‌های کاری» و «استرس‌های شغلی و چالش‌های روانی محیط کار» موضوعات اصلی این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

این عضو شورای مرکزی انجمن علمی کشوری مهندسی بهداشت حرفه‌ای گفت: با توجه به شیوع جهانی کرونا ویروس جدید طی یک ساله گذشته و تاثیرات روحی و روانی به جای مانده در افراد، موضوع «چالش‌های کووید۱۹ در محیط‌های کاری» به عنوان بخش ویژه این رویداد علمی و فرهنگی انتخاب شده است.

دبیر انجمن علمی دانشجویان مهندسی بهداشت حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی شیراز نشانی الکترونیکی https://:congressapp.ir/ohsh را به عنوان محل رسمی نام نویسی و ثبت آثار در این جشنواره کشوری معرفی و آخرین مهلت برای ثبت اثر را تا پایان روز ۲۰ اسفند سال جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.