سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری وبینار علل اجتماعی سلامت و بیماری

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی فارس با اشاره به اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی این نهاد در زمینه علوم رفتاری و مسائل اجتماعی، از برگزاری وبیناری با عنوان "علل اجتماعی سلامت و بیماری" خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مریم سروش گفت: وبینار علل اجتماعی سلامت و بیماری یک رویداد علمی ویژه دانشجویان دوره‌های تحصلات تکمیلی، پژوهشگران و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی است.

او با اشاره به اینکه وبینار مذکور ۲۹ بهمن با سخنرانی پرفسور "ویلیام سی. کاگرهام" برگزار خواهد شد، گفت: زمان برگزاری این وبینار، ساعت ۱۹ تا ۲۱ تعیین شده است.

سروش ادامه داد: سخنران این وبینار، استاد ممتاز بازنشسته جامعه شناسی دانشگاه آلاباما، بیرمنگام آمریکا است و سخنرانی خود را با زبان انگلیسی ارائه خواهد کرد.

او با بیان اینکه کاکرهام از برجسته‌ترین اساتید جهان در حوزه جامعه شناسی سلامت بوده و دارای تالیفات متعددی در حوزه عوامل اجتماعی موثر بر سلامت است، گفت: این وبینار با همکاری جهاددانشگاهی استان فارس و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران برگزار می‌شود.

سروش یادآور شد: دپارتمان مدیریت رفاه اجتماعی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با همکاری گروه پژوهشی علوم رفتاری جهاددانشگاهی فارس، برگزاری این وبینار علمی تخصصی را بر عهده دارند.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان فارس از علاقه‌مندان دعوت کرد که از طریق https://connect.uswr.ac.ir/swhw به این وبینار بپیوندند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.