سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی انصارالله یمن: خواهان روند سیاسی هستیم

محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد خواهان روند سیاسی سازنده و موفقیت آمیز است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله اعلام کرد این گروه به دنبال روند سیاسی سازنده در یمن است.

محمد عبدالسلام گفت: ما خواهان روند سیاسی سازنده و موفقیت آمیز، پس از توقف همه جانبه تجاوز و برداشته شدن محاصره هستیم.

او در ادامه افزود: طبق تجارب گذشته ما، هیچ روند سیاسی زیر آتش و محاصره به موفقیت نرسیده است؛ از این رو طرف‌های تجاوزگر باید تجاوز و محاصره را متوقف کرده و ما آماده تعامل به شیوه‌ای مثبت هستیم.

ساعاتی پیش وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: انصارالله (یمن) باید پیشروی را در مأرب و نیز تمامی عملیات‌های نظامی را متوقف کرده و به میز مذاکره بازگردد.

وزارت خارجه آمریکا همچنین اعلام کرد: انصارالله باید تمامی تحرکات نظامی و هر اقدام بی ثبات کننده را متوقف کند.
این اظهارات وزارت خارجه آمریکا در حالی بیان شده که رسانه‌های خبری از برداشته شدن نام «انصارالله» از فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا خبر دادند.

پایگاه وزارت خزانه داری آمریکا امروز، سه شنبه اعلام کرد: وزارت خارجه امروز ۱۶ فوریه، درج نام انصارالله در فهرست تروریسم را لغو کرد. به همین خاطر، انصارالله به موجب قوانین اعمال تحریم در خصوص تروریسم جهانی، قوانین تحریم ضد سازمان‌های تروریستی و یا تصمیم رئیس جمهور به شماره ۱۳۲۲۴ با ممنوعیتی روبرو نیست.

وزارت خزانه داری آمریکا همچنین اعلام کرد از الان به بعد، افراد و نهاد‌های قانونی آمریکا نیازی ندارند از دفتر نظارت بر دارایی‌های خارجی وابسته به وزارت خزانه داری برای ورود به معاملات و انجام اقدامات تجاری با گروه انصارالله - مادامی که اشخاص و یا فعالیت‌های دیگری که شامل تحریم‌ها شود، وجود نداشته باشد- کسب اجازه کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا
۱۷:۴۵ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
مأرب هرچه سریع تر میباید به دست حوثی ها تصرف گردد . نباید از فرصت بدست آمده چشم پوشی کرد .