سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از برگزیدگان بوشهری جشنواره ملی موسیقی جوان

برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان استان بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در مراسم برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان گفت: هنرمندان حوزه موسیقی با استفاده از ظرفیت غنی استان بوشهر برای تقویت آوا‌های بومی-محلی و معرفی آن به جامعه، در جشنواره ملی موسیقی جوان خوش درخشیدند.

فاطمه کرمپور با معرفی هنرمندان برگزیده استان بوشهر در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، عنوان کرد: علیرضا بهرامپور در بخش نی انبان، ایلیا بازیاری در بخش سه تار و ماهان فولادی در بخش سه تار مقام اول جشنواره را به دست آوردند، عرفان سعیدی و بردیا بهرام نژاد در بخش نی انبان موفق به کسب مقام دوم شدند، و علی حسین زاده در بخش آواز دستگاهی و عرفان سعیدی در بخش نی انبان مقام سوم را از آن خود کردند.


بیشتر بخوانید


او افزود: حسین عاشوری، میلاد مقاتلی مطلق، مهدی بنیاد، مبین مظلوم زاده، سیده سینا هاشمی، پارسا پالیزدان، آرش نکیسا و حسین واجب فرد نیز در این جشنواره شایسته تقدیر شناخته شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: سید حامد فاطمی، توفیق مقدم، یاسین شریفیان، سجاد ابراهیم زاده و ابوالفضل محمدی نژاد از هنرمندان راه یافته به مرحله نهایی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان هستند.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایای نفیس از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان و همچنین از حسین پورمحمد تنگستانی و حیدر احمدی از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران تجلیل شد.

چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و مشارکت استادان موسیقی کشور به همت انجمن موسیقی ایران و با حمایت دفتر موسیقی، معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.