سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع ساخت دانشگاه فرهنگیان فردوس تا پایان سال

ساخت دانشگاه فرهنگیان فردوس تا پایان سال آغاز می‌شود.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نشست مجمع خیرین و حامیان دانشگاه فرهنگیان امروز با حضور دکتر احمدی مدیرعامل مجمع خیرین دانشگاه ساز و حامی دانشگاه فرهنگیان و مسئولان استانی در فردوس برگزار شد.

در این نشست با توجه به واگذاری زمینی به وسعت ۸ هکتار از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس برای ساخت دانشگاه فرهنگیان، مصوب شد ساخت این دانشگاه قبل از پایان سال جاری، آغاز شود.

دکتر احمدی مدیر عامل مجمع خیرین دانشگاه ساز و حامی دانشگاه فرهنگیان در این نشست گفت: به طور معمول اعتبار ساخت دانشگاه‌های فرهنگیان به صورت ۳۰ درصد توسط ستاد دانشگاه، ۳۰ درصد توسط دولت و ۴۰ درصد هم توسط خیرین تامین می‌شود که در مورد دانشگاه فرهنگیان فردوس به طور حتم این پروژه معطل بودجه دولت نخواهند ماند و با مشارکت دانشگاه و خیران ساخته خواهد شد.


بیشتر بخوانید


دکتر اعظمی رئیس هیئت مدیره‌ی مجمع خیرین دانشگاه ساز و حامی دانشگاه فرهنگیان هم گفت: ما در تهران و مجمع خیرین آمادگی کامل داریم تا در هر زمینه‌ای که نیاز باشد همکاری لازم را برای ساخت دانشگاه فردوس انجام دهیم و پیش‌بینی می‌کنیم در مدت ۲ تا ۳سال ساخت آن به پایان برسد.

دکتر مهدی زاده رئیس دانشگاه فرهنگیان استان هم از پیگیری‌های آموزش و پرورش برای افزایش سهمیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: هم اکنون ۲۵۸ دانشجو در این دانشگاه در استان مشغول به تحصیلند.

در پایان این نشست از چند نفر از اساتید دانشگاه فرهنگیان استان و خیرین شهرستان فردوس قدردانی شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.