سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کنفرانس بین‌المللی نمک‌زدایی و تصفیه آب در بندرعباس

کنفرانس بین المللی نمک‌زدایی و تصفیه آب با محوریت دانشگاه صنعتی امیر کبیر در پردیس این دانشگاه در بندرعباس آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، نخستین کنفرانس بین المللی نمک‌زدایی و تصفیه آب با محوریت دانشگاه صنعتی امیر کبیر در پردیس این دانشگاه در بندرعباس و به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

مصباح سایبانی، دبیر کنفرانس بین المللی نمک‌زدایی و تصفیه آب گفت: در این کنفرانس سه روزه مزیت ها، آسیب‌ها و مشکلات نمک‌زدایی و تصفیه آب به ویژه آب دریا بررسی می‌شود.

سایبانی افزود: در نخستین روز این کنفرانس پیام معاون وزیر نیرو و استاندار هرمزگان با موضوع اهمیت تامین آب پایدار و نقش مهم آب شیرین کن‌ها در توسعه قرائت شد و شماری از مهمانان نیز مقالات خود را ارائه کردند.

او گفت: ۳۱ مقاله از۴۶ مقاله ارسالی به دبیرخانه این کنفرانس به زبان فارسی و انگلیسی با مشارکت ۶ دانشمند جهانی مطرح این حوزه ارائه می‌شود و مقالات در پایگاه استنادی جهان اسلام و دو نشریه علمی بین المللی نیز منتشر خواهند شد.


بیشتر بخوانید


دبیر کنفرانس بین المللی نمک‌زدایی و تصفیه آب افزود: مباحث این کنفرانس از طریق آدرس اینترنتی icdwp.ir و همچنین بر بستر آپارات به آدرس aparat.com/icdwp/live به صورت مجازی برای همه علاقه‌مندان قابل مشاهده است.

نخستین کنفرانس بین المللی نمک‌زدایی و تصفیه آب با مشارکت شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و شماری از شرکت‌های خصوصی در بندرعباس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.