سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلاح پنج هزار و ۹۷۷ کیلومتر شبکه توزیع برق لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: پنج هزار و ۹۷۷ کیلومتر شبکه توزیع فشار ضعیف این استان به منظور کاهش خاموشی و تلفات برق با اعتبار ۲۷۶ میلیارد تومان اصلاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، فریدون خودنیا ،مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در آیین افتتاح طرح‌های صنعت آب و برق لرستان اظهار کرد: پس از خسارات سیل ۹۸ به شبکه برق استان اقدامات خوبی صورت گرفت و اکنون شبکه توزیع تمامی مناطق سیل زده اصلاح و بهینه سازی شده است و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

او گفت: در مجموع ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای افتتاح برق هشت روستا که مهاجرت معکوس داشته اند هزینه شد و تاکنون ۲هزار و ۷۴۰ روستا در لرستان برقدار شده اند.

خودنیا بیان کرد: اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق با هدف زیباسازی مبلمان شهری، کاهش خاموشی، کاهش تلفات، کاهش استفاده از برق‌های غیرمجاز و بهبود ولتاژ در سطح استان انجام شده است.

پنج طرح صنعت آب و برق لرستان با اعتبار ۳۲۸ میلیارد تومان روز سه‌شنبه همزمان با سراسر کشور در قالب پویش هر هفته الف - ب ایران با حضور ویدئو کنفرانسی رضا اردکانیان وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.