سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار دومین کتاب دیجیتال تئاتر خوزستان

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان از عزم هیات رئیسه انجمن هنر‌های نمایشی برای انتشار دومین کتاب دیجیتال تئاتر خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد یاقوت‌پور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان گفت: با توجه به فعالیت گسترده درگاه خبری تئاتر خوزستان تلاش خواهد شد با همکاری مسئول درگاه در بخشی از این کتاب دیجیتال سرفصل اخبار فعالیت‌های تئاتر خوزستان در پارسال که در درگاه تئاتر استان منتشر شده نیز بارگذاری شود.

او بیان داشت: کتاب دوم تئاتر استان تفاوت‌هایی با اولین کتاب دیجیتال نمایشنامه‌های خوزستان دارد و این مجموعه علاوه بر اینکه درج نمایشنامه‌های نویسندگان بومی استان در کل سال‌های گذشته هست شامل انواع نمایشنامه‌های کودک، خیابانی، عربی و نیز پژوهش‌ها و یادداشت‌های علمی هنرمندان استان بوده و در چندین بخش شامل آثار راه یافته به جشنواره‌های نمایشنامه‌نویسی استان خوزستان است.

یاقوت‌پور با اشاره به اینکه نسخه کاملی از کتاب اول تئاتر خوزستان شامل ۲۸۰ نمایشنامه قبلی نیز در دومین کتاب قرار گرفته خواهد شد تا هنرمندانی که موفق به تهیه نسخه اول این کتاب نشده‌اند، افزود: با دریافت نسخه دوم صاحب هر دو نسخه کتاب دیجیتال تئاتر استان خوزستان شوند.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان  از کلیه هنرمندانی که قصد ارسال آثار برای نشر در این کتاب را دارند خواست حداکثر تا سوم اسفند ۱۳۹۹ یک نسخه pdf از اثر خود را به واتساپ شماره ۰۹۳۵۹۳۱۹۰۴۵ ارسال کنند.

انتهای پیام/م

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.