سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران:

ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

ممبینی ایثارگران را از سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اشتغال و رضایتمندی آن‌ها در الویت شرکت ملی حفاری است.

فرشید ممبینی مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه نشستی با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و مدیران ذیربط برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ایثارگران از سرمایه‌های ارزشمند نظام هستند و این شرکت تلاش کرده تا با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و در همه برنامه‌ها رضایتمندی ایثارگران و وضعیت اشتغال آنان را در اولویت نخست قرار دهد.

علی محمدیان معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیرمنابع انسانی، معاون، روسای واحد‌های این مدیریت، مدیر خدمات ویژه حفاری، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، رئیس امور ایثارگران، روابط عمومی شرکت و تعدادی از مسئولان بنیاد شهید حضور داشتند، گزارشی از اقدامات به عمل آمده در زمینه ارایه خدمات به ایثارگران و خانواده معظم شهدا ارائه شد.

همچنین در این نشست فعالیت‌های شرکت در حوزه صنعت حفاری، حفر چا‌های نفت و گاز، وضعیت پروژه‌ها خاصه ۲۸ مخزن، راهکار‌های جذب ایثار گران، خدمات شغلی، ترویج، توسعه و تحکیم فرهنگ ایثار از طرف مسئولان مربوط تشریح و تبادل نظر به عمل آمد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.