سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیخانی در تذکر پیش از دستور:

شهردار برای تخصیص نقدینگی کسری بلیت مترو و اتوبوس اقدام کند

عضو شورای شهر تهران گفت: برای تخصیص نقدینگی کسری ردیف‌های اعتباری بلیت مترو و اتوبوس اقدام کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: اولین تذکر من مربوط به تخصیص نقدینگی برای کسری به ردیف‌های اعتباری بلیت مترو و اتوبوس است.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌ها و مکاتبات فراوان با معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری مبتنی بر لزوم ارائه اصلاحیه بودجه سال ۹۹ برای ما به التفاوت قیمت بلیت مترو به مبلغ ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و قیمت بلیت اتوبوس به مبلغ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال که منجر به مشکلات جدی در اداره امور مربوطه شده، به شهردار محترم تذکر می‌دهم که نسبت به نقدینگی فوری به این ۲ ردیف اقدامی انجام دهد.

در حال تکمیل...

علیخانی در تذکری دیگر، با اشاره به لزوم تعیین وضعیت پروژه احداث پایانه شرق و ادامه عملیات اجرایی آن گفت: به شهردار تهران تذکر می‌دهم که با وجود برگزاری جلسات متعدد در خصوص رفع مشکلات و ادامه عملیات اجرایی پروژه پایانه جدید شرق تهران تاکنون نه تنها هیچ گونه اتفاق جدیدی رخ نداده بلکه حتی در تخصیص اعتبار لازم برای اتمام و بهره برداری از فاز اول این پروژه تا پایان دوره پنجم مدیریت شهری نیز اقدام موثری به چشم نمی‌خورد.

وی یادآور شد: متاسفانه هنوز در میان مدیران ارشد شهرداری در مورد ادامه دادن یا رها کردن پروژه اختلاف نظر وجود دارد. با توجه به ضرورت بهره برداری مناسب از این پروژه که باعث رشد و بالا رفتن استاندارد‌های شهری در شرق تهران می‌شود، به شهردار تهران تذکر می‌دهم که به فوریت نسبت به هماهنگی مجموعه تحت مدیریت خود در جهت تعیین وضعیت نهایی پروژه و ادامه عملیات اجرایی پایانه جدید شرق اقدام کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، اتوبوس ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.