سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تاکید کرد:

تشییع و خاکسپاری شهدا در استان مرکزی با رعایت دستورالعمل‌ها

سرهنگ کریمی گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مهمترین اصل کلیه برنامه‌های تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در نشست هماهنگی تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در نیم ور محلات گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مهمترین اصل کلیه برنامه‌های تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در استان مرکزی است.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشت تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در ساوه، اراک و داود آباد هم مورد توجه قرار می‌گیرد افزود: امیدواریم با همت و انسجامی که در بین مسئولین و دستگاه‌های مختلف به وجود می‌آید بتوانیم آیین‌های باشکوهی برای ۵ شهید والامقام در سطح استان داشته باشیم.

او اضافه کرد: در ایام وفات شهادت گونه حضرت زینب (س) توفیقی برای مردم استان مرکزی حاصل شده و میزبان ۵ شهید گمنام هستیم و این یک فرصت ارزشمند برای تقویت معنویت در جامعه است و باید از آن به خوبی استفاده شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: طبق بررسی‌ها و پیگیری‌هایی که انجام شده از ۵ شهید گمنام یک شهید در شهرستان نیم ور محلات خاکسپاری خواهد شد که امروز برای بررسی آخرین وضعیت برنامه‌های تشییع و خاکسپاری در خدمت مسئولین محترم شهرستان محلات بودیم.

او ادامه داد:ورود شهدای گمنام به شهر موجب احیاء و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم می‌شود و امروز همه باید تلاش کنیم پیام شهدا که همان جهاد، ایثار و ازخودگذشتگی است به نسل جوان به خوبی منتقل شود و این نیازمند کار و روحیه جهادی است.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: ورود هر شهید گمنام به شهر‌ها موجب خیرات و برکات زیادی می‌شود و تحول آفرین است و امروز بزرگترین سرمایه موجود در نظام اسلامی وجود شهدای والامقام در عرصه‌های مختلف است.

او تاکید کرد: آنچیزی که در طول ۴۲ سال گذشته در انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها و دستاورد‌های زیادی را به وجود آورده به برکت وجود فرهنگ شهادت و ایثار است و امروز وظیفه داریم این فرهنگ ارزشی را در جامعه در ابعاد مختلف تقویت کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: ملت ایران در طول سال‌های گذشته با حضور معنادار خود در صحنه‌های مختلف نشان داده اند از رهروان واقعی شهدا هستند و راه آن‌ها را با اقتدار ادامه خواهند داد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.