سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت نخست استاندار جدید خوزستان مقابله با کرونا است

استاندار جدید خوزستان اولویت نخست خود را موضوع کرونا عنوان کرد و از مردم خواست تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دولت را در بحث مدیریت کرونا یاری کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،قاسم سلیمانی دشتکی استاندار جدید خوزستان گفت: از دیروز نشست های خود را آغاز کردیم و بحث های زیادی در خصوص مشکلات شمال و جنوب استان داشتیم؛برنامه ریزی ها نیز انجام شده تا شاهد تغییرات جدیدی در استان باشیم.

او خود را خدتمگذار همه مردم خوزستان عنوان کرد و ادامه داد:همه اقدام به ویژه قوم بزرگ عرب مورد توجه ما هستند و در توزیع امکانات و مدیریت ها باید عدالت رعایت شده و همه اقوام را در نظر بگیریم.

استاندار جدید خوزستان با تاکید بر جایگاه رفیع مردم دو شهرستان آبادان و خرمشهر گفت:از همه ی نفوذ خود استفاده خواهم کرد تا خوزستانی آباد را بسازم هرچند که این موضوع نیاز به همکاری و هم افزایی گروه های مختلف دارد.

سلیمانی دشتکی اولویت نخست خود را موضوع ویروس کرونا عنوان کرد و از مردم خواست تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه پرهیز از حضور در اماکن شلوغ و آیین های شادی و عزا دولت را در بحث مدیریت کرونا یاری کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.