سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان تکمیل شد / بیماران کرونایی راهی بیمارستان دوم شدند

مدیر داخلی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت الله طالقانی شهرستان گفت: در حال حاضر هیچ گونه ظرفیت خالی در داخل بیمارستان وجود ندارد.

ولید کوتی مدیر داخلی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت الله طالقانی شهرستان گفت: در حال حاضر هیچ گونه ظرفیت خالی در داخل بیمارستان وجود ندارد و تعدادی از بیماران در بخش اورژانس بستری هستند.

او افزود:تخت های آی سی یو بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان نیز به طور کامل تکمیل شده اند و بیماران کرونایی جدید راهی بیمارستان دوم می شوند.

 مدیر داخلی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان ، وضعیت بیماران کرونایی را با توجه به جهش ویروس جدید، سرعت سرایت و انتقال نامناسب عنوان کرد و گفت: میانگین سن بیماران میانسال و جوان هستند و این امر نوید خوشایندی برای شهر نیست.

کوتی تصریح کرد: امیدواریم مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به کادر درمان کمک کنند و شاید مراجعه همشریان عزیز به اوزژانس بیمارستان ها نباشیم.

او علت انتشار سریع ویروس جهش یافته را تجمع مردم و برگزاري مراسم عزا و عروسی  اعلام کرد.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.