سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاد بزرگ پوریا درینی فاتح مسابقات آنلاین سیرجان

مسابقات بزرگ شطرنج آنلاین سیرجان با قهرمانی استاد بزرگ پوریا درینی از جیرفت به کار خود پایان داد.

علیرضا موسی علی رئیس هیئت شطرنج استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات بزرگ شطرنج آنلاین به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارکه فجر، با پشتیبانی مالی شرکت جهان فولاد سیرجان و همکاری هیئت شطرنج شهرستان سیرجان برگزار شد.

او افزود: در این دوره از مسابقات ۷۰۲ بازیکن شطرنج از سراسر کشور که در بین آن‌ها بازیکنان مطرحی، چون اساتید بزرگ و بین المللی حضور داشتند، در بستر نرم افزار و سایت لیچس به مدت دو ساعت و با کنترل زمانی بلیتز برگزار شد.

موسی علی تصریح کرد: در پایان این دوره از مسابقات، استاد بزرگ پوریا درینی از جیرفت، استاد فیده امیرحسین جمشیدی از کرج و استاد فیده آرمان حاکمی از تهران حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت شطرنج استان کرمان بیان داشت: این دوره از رقابت‌ها که از حیث شرکت کننده در کشور کم سابقه بوده است با سرپرستی موحد صادقیان رئیس هیئت شطرنج سیرجان و سعید امین عباسی مسئول کمیته ورزشی شرکت جهان فولاد با مسئولیت و داوری غلامرضاخواجویی نژاد و مسعود رشیدی به انجام رسید.

موسی علی افزود: در این دوره از مسابقات در مجموع سی میلیون ریال جایزه نقدی در بین ۲۲ بازیکن برتر و رده‌های سنی مختلف اهدا شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.