سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۶ بهمن ماه سال ۹۹.؛

دستگیری قاچاقچی حشیش در تنکابن / کشف چوب قاچاق در ساری

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۶ کیلو مواد مخدر در تنکابن

سرهنگ غلام حسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط یک یک سوداگر مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس ازانجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی متهم را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.

سرهنگ شعبانی گفت: ماموران انتظامی در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کردند.

کشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق چوب، گشت زنی در محور‌های جنگلی و کنترل خودرو‌های باری را در دستور کار خود قرار دادند.

او از شناسایی ۲ دستگاه خودروی نیسان خبر داد و افزود: ماموران انتظامی هر ۲ خودروی نیسان را پس از شناسایی متوقف و در بازرسی دقیق از خودرو‌های توقیفی ۴ تن انواع چوب‌های قاچاق را که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های اطراف برداشت شده بود را کشف کردند.

دستگیری ۲ سوداگر مرگ در بابلسر

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط ۲ سوداگر مرگ موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود:مأموران انتظامی پس از انجام تحقیقات پلیسی مخفیگاه ۲ توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به دستگیری متهمان پس از هماهنگی قضائی، گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه این ۲ سوداگر مرگ، ۳ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب قاچاق، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی خودروی نیسان حامل چوب‌های قاچاق با هماهنگی قضائی، آن را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۲ تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های بالادست نکاء برداشت شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در این اقدام ماموران انتظامی یک قاچاقچی را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.