سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دغدغه روز/

عملکرد ضعیف دیجی‌کالا در ارسال مرسوله‌های سفارشی

شهروندخبرنگار ما پیامی مبنی بر تاخیر در تحویل مرسوله‌های سفارشی توسط دیجی‌کالا را ارسال کرده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه به علت شیوع ویروس کرونا شاهد افزایش خرید آنلاین مردم و میل بیشتر آنان به خرید اینترنتی هستیم چرا که خرید و فروش‌های اینترنتی با هدف صرفه‌جویی در وقت و همچنین صرفه‌جویی در هزینه با بهره‌مندی از تخفیفات بی‌شمار و راحتی در خرید و فروش مورد استقبال هستند.

ولی متاسفانه برخی از فروشگاه‌ها از جمله دیجی‌کالا مرسوله‌های سفارشی را با تاخیر به دست مشتریان می‌رسانند، که عملکرد ضعیف این سایت باعث گلایه شهروندخبرنگار ما شده است.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
محمد هاشمی
۱۵:۴۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
دیجی کالا از اول مشکل ارسال داشت و اصلا فکر و ایده برای ارسال نداره و فقط دنبال پول در ارودنه از قم به تهران 7 روز علاف میکنه ادم رو بعد هنوز اونا از ما طلب کارن که چرا صبر نمیکنید ، دیگه ارزش خرید از دیجی کالا وجود نداره فروشگاه های اینترنتی دیگه خیلی سریع تر ارسال میکنند
ناشناس
۱۳:۰۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
مقصر اداره پسته
ناشناس
۰۱:۴۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
چرا قضاوت الکی میکنید ما دوسه ساله از دیجی کالا خرید میکنیم وهمیشه به موقع بوده
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
مال مردم خوری عاقبت نداره
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
عادیه
از این کارا زیاد انجام میدن