سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار اتمر با سفیر سازمان همکاری اسلامی در کابل

محمد حنیف اتمر وزیر امور خارجه کشور با حسین افنی بوتسالی سفیر سازمان همکاری اسلامی مقیم کابل دیدار کرد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اطلاعیه منتشره از سوی وزارت امور خارجه کشور، پس از چاشت روز گذشته یکشنبه (۲۶ دلو) محمد حنیف اتمر؛ وزیر امور خارجه کشور با حسین افنی بوتسالی سفیر سازمان همکاری اسلامی مقیم کابل دیداری تودیعی داشته است.

 در این اطلاعیه آمده است که وزیر امور خارجه با ابراز سپاس از نقش مثبت و حمایت سازمان همکاری اسلامی از پروسهٔ صلح افغانستان و صدور اعلامیه‌های آن سازمان در نکوهش و غیر شرعی‌دانستن جنگ جاری و ادامهٔ قتل و کشتار مردم افغانستان، تلاش‌های آقای بوتسالی را در تقویت همکاری‌ها میان افغانستان و سازمان همکاری اسلامی مفید و موثر دانسته، برای موصوف کامیابی و سلامتی آرزو کرد.

همچنین در این ملاقات، هردو جانب راجع به پروسهٔ صلح، ضرورت کاهش خشونت‌ها و رفتن به‌سوی ختم کامل جنگ در افغانستان، تأسیس پوهنتون بین‌المللی اسلامی در ولایت ننگرهار و موضوعات مهم دیگر بحث و تبادل نظر کردند.

در ادامه اطلاعیه آمده است که سفیر سازمان همکاری اسلامی مقیم کابل نیز از دوران مأموریتش در افغانستان به نیکی یاد نموده است و ابراز امیدواری کرده تا با کامیابی پروسهٔ صلح و ختم جنگ، مردم افغانستان بتوانند در فضای صلح‌آمیز و به دور از هر نوع خشونت زندگی کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.