سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی نژاد: سرخابی ها برای حضور در بورس ابتدا باید ارزش گذاری شوند/ مددی با قدرت به کارش در استقلال ادامه می‌دهد

معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم آیین رونمایی از سند راهبردی ورزش ایران توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حاشیه مراسم امروز این وزارتخانه اظهار داشت: امروز آیین رونمایی از سند راهبردی ورزش ایران مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری برگزار شد.

کارگروه تضمین راهبرد‌های ورزش برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب ۱۵ ماه پیش تشکیل شد

او افزود: حدود ۱۵ ماه پیش با تشکیل یک کار گروه جهت تضمین راهبرد‌های ورزش، مسیر برای محقق شدن اهداف و راهبرد‌های بیانیه گام دوم انقلاب هموار شد. این کارگروه متشکل بود از کارشناسان ورزش و همچنین نمایندگانی از سازمان بسیج ورزشکاران و نیرو‌های مسلح، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، اساتید دانشگاه و با برگزاری ۲۵ جلسه این سند آماده شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: تشکیل این کارگروه اقدام بسیار خوبی است، برای این که ما در حوزه ورزش در ۴۰ سال دوم انقلاب، ببینیم که نقشه راهمان برای محقق شدن اهدافی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به آن اشاره کرده اند، به چه شکل است.

اقدامات نهایی جهت خصوصی سازی سرخابی‌های پایتخت صورت گرفته است

علی نژاد همچنین درخصوص آخرین وضعیت خصوصی سازی سرخابی‌های پایتخت تصریح کرد: اقدامات نهایی تقریبا انجام شده، جلسه معارفه با هیئت پذیرش فرابورس هم صورت گرفته است، منتظر هستیم تا انشاالله تاریخ جلسه اصلی پذیرش مشخص شود و اقدامات کوچکی هم باقی مانده که دو باشگاه در حال انجام دادن آن‌ها هستند تا انشاالله در روز پذیرش دچار مشکل خاصی نباشند.
او در ادامه گفت: یکی از اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته است بحث کشف قیمت برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و این موضوع در حال به روز رسانی است.

علی نژاد درباره کاهش قیمت احتمالی دو تیم با توجه به نوسانات اخیر بورس بیان کرد: ابتدا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ارزش گذاری خواهند شد، و سپس بر اساس این ارزش گذاری، این عرضه صورت می‌گیرد.

او افزود: کشف قیمت در خود بورس صورت می‌گیرد و سپس متناسب با آن سهام بعدی عرضه می‌شود، در حال حاضر چیزی که مهم است بحث قیمت گذاری دو باشگاه در دو بخش سرمایه‌ای (ورزشگاه) و برند است.

واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی الزامی نیست

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه در خصوص برنامه دولت و وزارت ورزش برای جلوگیری از دوپینگ و به خصوص ابتلا به کرونای ورزشکاران در فاصله فرصت ۵ ماهه باقی مانده تا المپیک اظهار داشت: در مورد دوپینگ وزارت ورزش هفته گذشته جلساتی را در ستاد ملی مبارزه با دوپینگ تشکیل داد و بنا بر این شد که به صورت منظم از ورزشکارانی که کسب سهمیه کرده اند نمونه گیری شود و بین ۲ تا ۳ نمونه از این ورزشکاران تا روز المپیک گرفته خواهد شد.

او افزود: اردو‌های ما بعد از یک وقفه‌ی نسبت طولانی به دلیل شیوع بیماری کرونا از شهریور ماه شروع شد، تلاش شده که دستور العمل‌های بهداشتی رعایت شود.

او ادامه داد: در مورد بحث واکسن هم چند روز گذشته، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نامه‌ای به نمکی وزیر بهداشت زد و در آنجا اشاره کرد که ما علاقه‌مند به انجام واکسیناسیون ورزشکاران هستیم و امیدواریم که وزارت بهداشت تمهیداتی را در این زمینه در نظر بگیرد، هر چند کمیته ملی المپیک هم برای کمک به ورزشکاران المپیکی در زمینه واکسیناسیون اعلام آمادگی کرده است.

علی نژاد در ادامه گفت: ذکر این نکته ضروری است که بر اساس بیانیه‌ای که کمیته ملی المپیک داده است، این واکسیناسیون الزامی نیست و اجباری در این زمینه وجود ندارد.

مددی با قدرت به کارش در استقلال ادامه می دهد

او در پایان درباره امکان ایجاد تغییرات در حوزه مدیریتی باشگاه استقلال تاکید کرد: مددی بعد از ۲، ۳ روزی که دچار بیماری بود امروز از بیمارستان مرخص شد و انشاالله با قدرت در کنار هیئت مدیره باشگاه استقلال به کار خود ادامه خواهند داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.