سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیا مشکل آب شرب شهر کرمانشاه حل می شود؟

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: مشکل آب شرب شهر کرمانشاه با تامین آب از سد گاوشان و در مدار بهره‌برداری قرار گرفتن آن به صورت بلندمدت حل خواهد شد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : مشکل آب شرب شهر کرمانشاه با تامین آب از سد گاوشان و در مدار بهره‌برداری قرار گرفتن آن به صورت بلندمدت حل خواهد شد که قول‌های مساعدی برای به مدار آوردن آب این سد تا پایان خرداد ماه به ما داده شده است.

او گفت : با ورود آب سد گاوشان، مشکل آب شرب مردم کرمانشاه برطرف شود.

او با بیان اینکه مشکلات زیادی چه در بخش آب و چه در بخش فاضلاب در شهر کرمانشاه وجود دارد، افزود: افت فشار آب و قطعی آب در برخی از نقاط شهر که اقدامات کوتاه مدت و بلندمدت در این زمینه انجام شده از جمله این مشکلات است.

او افزود: از جمله اقدامات انجام شده در این مدت را حفر ۱۰ حلقه چاه به صورت اضطراری و لایروبی سراب قنبر و در اختیار قرار گرفتن ۱۳ حلقه چاه از شهرداری و سایر ادارات در فصل تابستان است که جا دارد بابت تمام همکاری‌های انجام شده از شهردار جهادی شهر کرمانشاه و مجموعه شهرداری تشکر کنم.

مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمانشاه ادامه داد: ما در برخی از شهر‌های استان دچار تنش آبی بودیم که به همت همکاران، خدمات مطلوبی انجام شد، از جمله آبرسانی به شهر روانسر و شهر صحنه که تا پایان امسال این پروژه تکمیل می‌شود.

او گفت: آبرسانی به شهر پاوه نیز در مرحله راه‌اندازی آزمایشی است که پیش بینی شده تا سه ماه آینده مشکل آب شرب این شهر برطرف شود.

 او افزود: پروژه‌های آبرسانی به شهر‌های کرندغرب، ریجاب و گیلانغرب نیز در مرحله تکمیل است.

کاکاوند گفت: در راستای سیاست‌های کلی نظام و اجرای اصل ۱۴۴ قانون اساسی، طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در ۲۷ اسفند ماه سال ۹۸، در جهت تسریع در سیستم اجرایی و خدمات رسانی به هم استانی‌های گرامی تحقق یافت که خداوند را شاکریم در این مدت فعالیت‌های چشمگیری در حوزه شهری و روستایی انجام شد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.