سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوستان ورزشی نارون در محله یافت آباد افتتاح شد

بوستان ورزشی نارون در محله یافت آباد صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه بوستان ورزشی و زمین چمن مصنوعی همراه با سالن کشتی نارون به مساحت ۲۰۸۸ متر مربع در محله یافت آباد، ناحیه ۳ منطقه ۱۸، امروز (دوشنبه بیست و هفتم بهمن ماه) با حضور محمد سالاری شورای شهر تهران، سیدمحمد فیاض شهردار منطقه ۱۸، نعمتی شهردار ناحیه ۳، فتحی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۸، سعید عزیزی مدیر اداره تربیت بدنی منطقه ۱۸ و شورایاران و ورزشکاران همراه با اجرای آئین زورخانه‌ای برگزار شد.

محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ تهران افزود: خیابان تازه تأسیس قربانی، عملا یک نقش خوب پیدا می‌کند تا یافت آباد جنوبی و یافت آباد شمالی را به هم وصل کند، وقتی این خیابان ساخته شد با توافقات انجام شده این خیابان نوسازی شد.

فیاض در ادامه افزود: برای نوسازی خیابان‌ها بالغ بر ۵ میلیارد تومان هزینه شده و از استاندارد‌های ساخت منطقه ۱۸ هم فراتر است و این مجموعه را تحویل دادیم تا ساکنان این منطقه محروم از این مجموعه استفاده کنند.

وی افزود:این قسمت برای تجمع معتادان بود و حالا باتوجه به نوسازی با همت شهرداری ناحیه در کمتر از ۱۰ ماه این محل به این شکل درآمده و برای این مجموعه همه زحمت کشیدند، اما ذره‌ای هزینه از کسی دریافت نشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.