سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۸۵۰ شهر کشور از مزایای تبصره ۳ جهت بازسازی شبکه آب

مدیرکل دفتر اقتصاد و تعرفه شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: از مجموع یک هزار و ۲۰۰ شهر کشور ۸۵۰ شهر از مزایای تبصره ۳ جهت بازسازی شبکه آب و فاضلاب شهر‌ها بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام حیدریان مدیرکل دفتر اقتصاد و تعرفه شرکت آب و فاضلاب کشور در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اجرای تبصره ۳ اظهار داشت: اعضای شورا‌های اسلامی با تصویب پروژه‌هایی جهت بازسازی شبکه آب و فاضلاب می‌توانند از تبصره ۳ بهره‌مند شود که اجرای این تبصره سبب شده هزینه‌ها کاهش و سرعت اجرای عملیات افزایش یابد.

او با بیان اینکه تاکنون از یک هزار و ۲۰۰ شهر حدود ۸۵۰ شهر از تبصره ۳ برای بازسازی پروژه‌های آبی بهره‌مند شده‌اند، افزود: شورای اسلامی شهر می‌تواند ناظر بر اجرای پروژه باشد و با توجه به اینکه در یک اتاق شیشه‌ای قرار داریم سازمان بازرسی نیز فعالیت‌های شرکت را رصد می‌کند.


بیشتر بخوانید


حیدریان با بیان اینکه اجازه نداریم اعتبار تبصره ۳ را در شهر دیگری هزینه کنیم و هر شهر حساب مجزا دارد، بیان کرد: اگر قرار است خدمات‌رسانی به مردم انجام شود باید از پتانسیل‌های قانونی استفاده و با هم‌فکری و تعامل شهر را بسازیم.

احمدرضا محمدی مدیر شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان کرد: به طور متوسط درسال گذشته مجموع هزینه‌ای که یک مشترک پرداخت کرده است ۱۰۷ هزار تومان بوده و متوسط مصرف آب یک مشترک ۳۲ هزار متر مکعب است.

او با بیان اینکه شهرکرد جزو اولین شهر‌ها بود که در دوران انقلاب در آن تصفیه‌خانه احداث شده است، افزود: شبکه‌های آب و فاضلاب شهر فرسوده هستند و منابع آبی ناپایدار هستند و دولت جهت نگهداری، ترمیم و بازسازی و توسعه شبکه فاضلاب ردیفی پیش‌بینی نکرده است، بنابراین استفاده از تبصره ۳ ضروری است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.