سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا دیروز ۶ نفر در خوزستان را به کام مرگ کشاند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ثبت ۶ مورد مرگ بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در خوزستان ثبت شده است، گفت: در حال حاضر ۱۰ شهر استان در وضعیت قرمز، ۵ شهرستان در حالت نارنجی و مابقی در وضعیت زرد قرار دارند.

او  تعداد تخت‌های آی سی یو مختص بیماران کرونایی را ۳۵۰ تخت در استان عنوان کرد و افزود:  تعداد مراجعه به بیمارستان‌های استان در حال افزایش است همچنین آمار بستری‌ها روند صعودی داشته و این امر باعث شده تعداد تخت‌های آی سی یو را افزایش دهیم، اما با این وجود در شهرستان‌ها با کمبود تخت مواجه هستیم.

ابول نژادیان با اشاره به اینکه ما مجبور شدیم تغییر کاربری دهیم و بخش‌های دیگر بیمارستان‌ها را همچون بخش دیالیز و سی سی یو را به آی سی یو تبدیل کنیم تا بتوانیم پاسخگوی نیاز مراجعین باشیم، اظهار داشت: بار مراجعه به بیمارستان‌های استان مخصوصا از ۱۶ بهمن ماه به صورت خیلی سریع در حال افزایش است بنابراین از مردم انتظار داریم که نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
نسیم
۱۲:۳۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
تسلیت به خانواده های داغدار، خواهشا عبرت بگیریم از اینهمه مرگ و میر، چرا کاری می کنیم دشمن خوشحال بشه از اینکه جمعیت ایران داره کم میشه؟ عاقلانه رفتار کنیم