سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کلیات لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۰ فردا در صحن به رای گذاشته می‌شود

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: فردا لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۰ در صحن مجلس به رای گذاشته می‌شود و پس از رای آوری در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار می‌گیرد.

محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از ارسال لایحه اصلاحی بودجه سال ۱۴۰۰ به صحن مجلس خبر داد و گفت: این بودجه هم اکنون در سامانه مجلس بارگذاری شده است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: فردا سه شنبه کلیات لایحه اصلاحی بودجه در صحن علنی مجلس به رای گذاشته خواهد شد و پس از رای آوری در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

فرهنگی بیان کرد: دولت بودجه سال آینده را در چند صفحه مورد اصلاح قرار داده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
سید مرتضی موسوی
۱۷:۳۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
بودجه ای که همش به فکر بازنشستگان و فرهنگیان کارمندان هست میخوام صد سال سیاه نباشد، متأسفانه دولت آقای روحانی امکانات هسته‌ای را خراب کرد به وعده های انتخاباتی عمل نکرد، فقط فقط برای بازنشستگان فرهنگیان کارمندان خوب بود، معلولین شدید و خیلی شدیدفاقددرامد متأهل در بدترین شرایط زندگی می کنند، اینم از مجلسی که با شعار حمایت از محرومان روی کار آمد، چرا نمایندگان مجلس بودجه‌ای اختصاصی برای اجرای قانون حمایت از معلولان نمی دهند، یکی نیست به این آقای نوبخت بگوید آیا می توانید 1ماه با شرایط معلولین شدید و خیلی شدیدفاقددرامد زندگی کنید؟ خجالت بکشید حقوق های فرهنگیان و بازنشستگان را به میلیون بالا می برید اما نوبت این قشر عزیز نیازمند می رسد یا بودجه نداریم یا 10 هزار تومان، چرا ماده 27 قانون حمایت از معلولان را طبق مصوبه مجلس اجرا نمی کنید؟ مجلس گفته براساس این ماده کمک معیشتی سه ماهی یکبار واریز شود؟ کجای قانون این را نوشته؟ اینکه یارانه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را می خواهند افزایش دهند ومبلغ آن را 260 هزار تومان است این مبلغ برای معلولین که متأهل هستند کم است مجلس باید به معلولین شدید و خیلی شدیدفاقددرامد متأهل به ازای هر نفر 500هزار تومان بدهداین مبلغ باید به غیر از مستمری آنها باشد
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
از لایحه بودجه ارز دولتی را کلا مجلس حذف کند . دولت دار و ندار مملکت را ریخت توی حلقوم واردات کننده ها و دلالها . علی برکت
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
چرا مجلس قانونی را تصویب نمیکنه که دولت تحت هیچ شرایطی اختیاری برای ورود به بحث برنامه دفاع موشکی کشور ندارد
و این موضوع را برای همیشه مختومه کند
مردم
۱۰:۱۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
خیلی راحت با افزایش ۲۵ هزار میلیارد در آمده مالیاتی هزینه آقایان ردیف شد و رضایت دادن
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
يا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِكْرُهُ شِفآءٌ يا مَنْ يَجْعَلُ الشِّفاءَ فيما يَشاءُ مِنَ الاْشْياءِ