سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ایلام خبر داد؛

کاهش رعایت نکات بهداشتی عامل تغییر وضعیت از آبی به زرد

گراوند با اشاره به اینکه کاهش رعایت نکات بهداشتی عامل تغییر وضعیت از آبی به زرد است، گفت: ۲۵ تیم سلامت بر روند فعالیت صنوف نظارت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ خیرالله گراوند  فرماندار ایلام گفت: در اکثر استان‌های کشور تغییر وضعیت شیوع کرونا روی داده است، اما عامل اصلی این تغییر وضعیت، کاهش رعایت نکات بهداشتی و حضور در تجمعات و دروهمی‌ها است.

گراوند اظهار کرد: در بحث فعالیت مشاغل در زمان شیوع کرونا تابع مصوبات ستاد‌های ملی و استانی مبارزه با کرونا هستیم و در شرایط فعلی که وضعیت شهرستان از آبی به زرد تغییر یافته است در حال حاضر گروه شغلی ۴ تعطیل بوده و در خصوص تالار‌های پذیرایی نیز نظارت‌های لازم از طریق دستگاه‌های مربوطه به صورت مستمر انجام می‌شود.

او با بیان اینکه ۲۵ تیم سلامت متشکل از دستگاه‌های اجرایی در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهرستان بر روند فعالیت صنوف و اجرای نکات بهداشتی نظارت دارند، افزود: تا کنون ۶۴۱۰ مورد بازدید از سطح صنوف مختلف در سطح شهرستان انجام شده است و گزارش این بازدید‌ها در ستاد مبارزه با کرونای شهرستان مطرح و بررسی می‌شود.

فرماندار ایلام بیان کرد: ۲۶۹ مورد اخطاریه برای صنوف متخلف صادر، ۱۷۵۹ کیلو گرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و ۸۴ مورد نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شده است همچنین ۲۷ مورد واحد صنفی نیز پلمب شده است، ۳۶ مورد گشت‌های مختلف با ادارات و دستگاه‌های اجرایی برگزار و ۲۴۰ مورد گشت‌های مشترک بازرسی در سطح شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.