سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتیجه شگفت‌انگیز استفاده همزمان از یخ و آب جوش + فیلم

فردی تجربه شخصی خود در استفاده از یخ و آب جوش برای تمیز کردن وسایل خانه را به اشتراک گذاشت و مایه تعجب دیگران شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از کاربران شبکه اجتماعی تیک تاک روشی را برای پاکسازی ظرفشویی و خلاص شدن از گرفتگی آن با استفاده از یخ و آب داغ منتشر کرد که نتیجه آن برای کاربران تکان دهنده بود.

کاربران با دیدن این ویدئو پس از ریختن قطعات یخ درون ظرفشویی و خروج یک ماده قهوه‌ای چسبناک که از فاضلاب خارج شده بود، از وجود این مقدار مواد آلوده و کثیف بسیار شوکه شدند، اما این ماده به سرعت از بین رفت و پس از ریختن آب جوش، روند دفع آن به راحتی ادامه یافت و آب قهوه‌ای تیره در وان جمع شد. یخ باقی‌مانده آب می‌شود و به درون فاضلاب می‌رود و ظرفشویی و وان با این روش تمیز می‌شود.

برخی از کاربران نکات دیگری را برای کمک به رفع بو و تمیز کردن از جمله استفاده از برش‌های لیمو یا نمک لیمو و جوش شیرین پیشنهاد کرده اند. فردی که تجربه شخصی خود را به اشتراک گذاشته بود از سایر کاربران خواست در هنگام ریختن یخ‌ها احتیاط کنند تا افراد به خود آسیب نزنند.


بیشتر بخوانید


یک کاربر نوشت که لوله‌کش از او خواست این کار را انجام دهم و این نشان می‌دهد که توصیه فرد مذکور با نظر متخصصان برابر است. برخی از افرادی که آنچه دیده را باور نکرده بودند دست به عمل زده و نوشتند که آن را امتحان کرده و جواب گرفتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
عباس
۱۶:۲۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
دادا مدل ظرفشویی اونا با ما هر فرق داره
من تو خونه این کار رو بکنم مامانم من و ظرف شویی آب و یخ رو همه رو باهم از پنجره آشپزخونه پرت میکنه پایین
سرباز
۱۲:۲۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
داخل آبشی بسته بود رنگ با آب مخلوط شد و ما دیدیم
sh
۱۱:۴۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام دقت شود که سیستم ظرف شویی آن شخص دارای یک خرد کن در قسمت خروجی می باشد و یخ خرد شده مانند سند پلاست کردن می باشد .سند پلاست یک روش است براساس زنگ زدایی فلزات ، خروج دانه های شن ریز از یک پمپ با سرعت زیاد به سطح مورد نظر. که یخ حرد شده دقیقا همان کار را انجام میدهد ولی سیستم ظرفشویی ها در ایران این خرد کن را ندارد .و عملا ریختن یخ در ظرف شویی بی فایده می باشد
مححد
۰۹:۳۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
شما چطوری رفتید تو تیک تاک؟؟
مح
۱۶:۵۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
روش های مختلفی برای رفتن به تیک تاک وجود دارد
البته اون زمان تیک تاک تحریم بود ولی حالا نیست