سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تالار پذیرایی در دیر به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی مهروموم شد

یک تالار پذیرایی به علت بی توجهی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا مهروموم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: یک تالار پذیرایی به دنبال رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و بی‌توجهی نسبت به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان مهروموم شد.

حسین ناظمیان‌پور افزود: با توجه به بازگشایی مشروط تالار‌ها، صاحبان این مکان‌ها باید برای آغاز فعالیت کد QR بگیرند و دستورعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا را رعایت کنند.

او، با بیان اینکه یکی از الزامات فعالیت، نصب برنامه ماسک برای شناسایی افراد مبتلا است، ادامه داد: وجود مواد ضدعفونی کننده بر روی میز پذیرایی، نصب تهویه هوا، داشتن ماسک برای همه افراد به‌ویژه افرادی که پذیرایی می‌کنند، رعایت بهداشت در سالن و سرویس‌های بهداشتی و حذف صندلی‌های اضافی از دیگر مواردی است که باید رعایت شود.


بیشتر بخوانید


معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر تاکید کرد: صاحب تالار باید داماد را به شبکه بهداشت معرفی کند تا شیوه‌نامه‌ها به او ابلاغ و فرد با رعایت آن‌ها و مقررات و شروط اعلامی آشنا شود.

ناظمیان‌پور عنوان کرد: تالار‌های موجود در شهرستان دیر مجاز به پذیرش بیش از ۱۰۰ نفر نیستند و در صورت مشاهده با آن‌ها برخورد می‌شود و همه تالارها باید به طور مستمر ضدعفونی شوند.

او با اشاره به نظارت ویژه کارشناسان بهداشت محیط بر اماکن و صنوف افزود: ستاد مبارزه با کرونا برای حفظ سلامت مردم مجبور به اعمال محدودیت‌ها و افزایش نظارت‌ها است و انتظار می‌رود مردم و متصدیان در این زمینه همکاری داشته باشند.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر از مردم خواست تخلف صنوف از مصوبات ستاد کرونا و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به سامانه تلفنی ۱۹۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.