سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسلامی مطرح کرد؛

کاهلی در مدیریت باعث عقب ماندگی در خودکفایی هلی کوپترسازی

وزیر راه و شهرسازی گفت: مدیریت در حوزه هلی‌کوپترسازی در گذشته صفر بوده، اگر صفر نبود الان در این حوزه به خود کفایی می‌رسیدیم.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کار ارزشمندی در حوزه هلی کوپتر سازی صورت گرفته و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هلی‌کوپتری پیش از این شرایط خوبی در حوزه هواپیمایی و هلی‌کوپترسازی نداشتند، افزود: ساخا به عنوان یک شرکت خدمات هلی‌کوپتر پیش از این نتوانست به درستی رشد و نمو داشته باشد، اما هم اکنون به پیشرفت و خدمات مطلوبی دست یافته است.

او اظهار کرد: با حمایت‌های لازم توانستیم فعالیت‌های این شرکت را گسترش دهیم تا قلمرو فعالیت‌های خود را رشد و نمو دهند.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در هر صورت امروزه با مدیریت متعهدانه کاپیتان قیاسی شرکت هلی کوپتری ایران توانست کار خود را در این حوزه رو به راه کند و خوشبختانه تاکنون هم اقدامات و فعالیت‌های مهم و با اهمیتی را در این عرصه انجام داده‌ایم.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: باید یک نگاه ارزشمند و ظرفیت ساز در این حوزه صورت گیرد و خوشبختانه از ابتدای شروع فعالیت هم تاکنون توانسته اقدامات موثری را در این زمینه انجام دهد.

اسلامی اظهار کرد: شرکت خدمات هلی‌کوپتر با استفاده حداکثری از توان و ظرفیت‌های خود توانسته کلکسیونی از بالگرد‌های مختلف را اورهال(تعمیر) کند و آن‌ها را مجدا از نو، بازسازی و نوسازی کند.

این مقام مسئول بیان کرد: در حوزه هلی‌کوپتر فعالیت‌های موثری وجود دارد و خوشبختانه هم تاکنون فعالیت و اقدامات موثری هم انجام شده و تعهداتی هم که باید وجود داشته باشد، انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با یک نظام مدیریت بهره وری شرکت خدماتی هلی کوپتر سازی توانسته با صلاحیت این بالگرد‌ها را عملیاتی نگه دارد.

اسلامی بیان کرد: بنیاد تعاون ناجا تعهد دارد که با اعتماد به مدیریت و کارمندان این شرکت را همچنان در مسیر توسعه هدایت کند و خوشبختانه هم با اعطای مجوز‌های لازم فعالیت‌ها برای توسعه و اورهال‌ها هم صادر شده که همین موضوع باعث شده از ابعاد مختلف کار متعهدانه انجام شود.

اسلامی اظهار کرد: تمامی این فعالیت‌ها با تکیه بر دانش داخلی صورت گرفته است، ما کشوری هستیم که مملو از استعداد هستیم و باید از این ظرفیت استفاده شود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: اوایل دهه ۷۰ جمعی از متخصصان و دانشجویان در حوزه هوایی طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری اعلام کردند که اگر میدان داده شود ما این توانایی را داریم که تمامی اجزای هلی‌کوپتر را بسازیم که در همان زمان حضرت آقا در قالب این نامه اعلام کردند که حمایت‌های لازم از این افراد صورت گیرد و خدمات لازم داده شود که این کار را انجام دهند حتی اگر منجر به ساخت هلی‌کوپتر هم نشود، اما امیدوارم که اقدامات آن‌ها محقق شود.

اسلامی در پایان بیان کرد: اگر کاهلی نبود همه اجزای هلی‎کوپتر در کشور ساخته می‌شد، اما مشکل ما مدیرانی بودند که باور‌های شان به صفر نزدیک بود. امروز این ظرفیت و باور وجود دارد و ایران یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های هلی‌کوپتری دنیاست که می‌تواند به بازیگر مطرحی در صنعت هلی‌کوپتر تبدیل شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.