سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدود ۲هزار تن گوجه فرنگی در ایرانشهر برداشت شد

مدیرجهاد کشاورزی ایرانشهر گفت:حدود ۲ هزار تن گوجه‌فرنگی از سطح پنج هکتار از گلخانه‌های این شهرستان برداشت و روانه بازار مصرف شده است.

مجید فیاضی مدیرجهاد کشاورزی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   اظهارداشت: امسال کشاورزان ایرانشهری بیش‌از پنج هکتار از اراضی خود را به کشت محصول گوجه گلخانه‌ای اختصاص داده‌اند.

او  بیان کرد: از هر هکتار گلخانه‌های شهرستان ایرانشهر افزون‌بر ۴٠٠ تن محصول گوجه فرنگی برداشت می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر پیش‌بینی کرد که از مجموع گلخانه‌های این شهرستان افزون‌بر ۲ هزار تن گوجه برداشت و روانه بازار مصرف شود.

او  با اشاره به مزایای کشت گلخانه‌ای گفت: افزایش تولید در واحد سطح، صرفه‌جویی در مصرف آب، افزایش کیفیت محصولات تولیدی و امکان بازاریابی مناسب از مهمترین مزایای کشت گلخانه‌ای است.

فیاضی با بیان اینکه کار برداشت محصول گوجه گلخانه‌ای از اواخر آذر شروع شده افزود: برداشت این محصول در ایرانشهر تا اواخر اسفند ادامه دارد.

او تصریح کرد: شهرستان ایرانشهر با داشتن بیش‌از ١٧ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی و افزون‌بر هفت هزار بهره‌بردار به عنوان قطب کشاورزی در سیستان و بلوچستان مطرح است بطوریکه در چهار فصل سال می‌توان از اراضی این شهرستان محصولات فصلی و غیر فصل برداشت کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
چه خوب
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
خداکنه گوجه زیاد بشه من خیلی دوس دارم