سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی؛

بیش از ۲۶ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی، دانش منابع آب را آموزش می‌بینند

مرتضوی گفت: امسال در سال تحصیلی ۲۶ هزار و ۴۶ نفر از دانش‌آموزان استان در طرح ملی داناب شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سید عقیل مرتضوی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: طرح داناب یا طرح دانش آموزی نجات آب برای دانش آموزان پایه هفتم و طرح گسترش سواد آبی برای دانش آموزان پایه یازدهم دوره متوسطه اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید


مرتضوی افزود: در استان خراسان شمالی، ۱۵ هزار و ۳۸۹ نفر دانش آموز پایه هفتم شامل هفت هزار و ۴۰۷ دختر و هفت هزار و ۹۸۲ نفر پسر زیر پوشش آموزش‌های طرح داناب قرار دارند.

او عنوان کرد: در طرح گسترش سواد آبی هم ۱۰ هزار و ۶۵۷ دانش آموز پایه یازدهم شامل پنج هزار و ۱۹۴ دختر و پنج هزار و ۴۶۳ نفر پسر زیر پوشش هستند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: طرح داناب و گسترش سواد آبی در ۷۰۰ مدرسه در شهرستان‌های مختلف استان در حال اجرا است.

مرتضوی افزود: طرح داناب یا طرح نجات دانش آموزی آب در تلاش است تا با آموزش‌های لازم به دانش آموزان، در هر خانواده یک ناجی آب تربیت شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: در این طرح، دانش آموزان مفاهیم اولیه در زمینه مدیریت مصرف آب و لزوم توجه به مدیریت مصرف را فرا می‌گیرند و آن را به خانواده منتقل می‌کنند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.