سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل زیرساخت‌های گردشگری روستای سیرچ

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی کرمان از تکمیل زیرساخت‌های گردشگری روستای سیرچ با اعتباری معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا بردبار، معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های گردشگری روستای سیرچ با اعتباری معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال گفت: در این مرحله از آماده‌سازی کمپ گردشگری روستای سیرج، فعالیت‌هایی همچون: جدول گذاری، گسترش کف‌سازی، ایجاد فضای بازی کودکان، اصلاح نمای ساختمان مربوط به سرویس‌های بهداشتی و همچنین ساخت ۳ آلاچیق انجام می‌ شود. 

او با بیان اینکه در مراحل قبلی نیز عملیات ساخت نمازخانه، ۴ آلاچیق، ۸ سرویس بهداشتی و همچنین کف‌سازی انجام شده است، بیان کرد: این کمپ گردشگری در کنار امام‌زاده سلطان سید‌حسن (ع) ایجاد شده و هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران مذهبی است.

بردبار با اشاره به اینکه کمپ‌های گردشگری با هدف ایجاد آسایش و رفاه بیشتر برای مسافران و گردشگران ساخته می‌شوند، بیان داشت: این مجموعه‌ها، علاوه بر ارائه خدمات یاد شده، به کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای کمک زیادی می‌کنند و باعث ارتقای ضریب ایمنی جاده‌ها، افزایش ماندگاری مسافران و رونق اقتصادی و اشتغال نیز می‌شوند.

روستای سیرچ  در بخش شهداد، در شهرستان کرمان واقع شده است و با شهر کرمان حدود ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.