سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲ هزار تست سریع کرونا در شازند انجام شد

در طرح شهید سلیمانی بیش از ۲ هزار تست سریع کرونا در شازند انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حسین رجبی، فرماندار شهرستان شازند در جلسه قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در مدت اجرای این طرح با همکاری شبکه بهداشت ۲۰۰۸ تست سریع کرونا از مردم شازند گرفته شد که ۲۴۰ تست مثبت بود.

رجبی افزود: قرارگاه شهید سلیمانی متشکل از ۴ کمیته با مسئولیت فرماندار است که در شهرستان شازند ۱۶۰ تیم اجرایی، ۸۶ تیم مراقبتی و ۲۰ تیم نظارتی با مجموع بالغ بر ۲۸۰ نفر نیرو ایجاد شده است.

او تصریح کرد: در مدت اجرای طرح ۹۶۶ مورد تست PCR صورت گرفته که ۳۳۶ مورد مثبت اعلام شده است و همچنین ۱۹۴ تیم به عنوان سفیران سلامت به دستگاه‌های اجرایی اعزام شده و بازدید‌ها را انجام داده‌اند.

فرماندار شهرستان شازند اضافه کرد: علیرغم این اقدامات، چهاردهمین مرحله کمک‌های مومنانه هم با حضور نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و همکاری دستگاه‌های مربوطه انجام شد.

او ادامه داد: آمار‌ها نشان دهنده این است که ابتلا به ویروس کرونا کمتر شده، اما عادی انگاری کرونا سبب نگرانی می‌شود که باید اطلاع رسانی کافی به مردم صورت گیرد.

رجبی اظهار کرد: در حاضر شهرستان شازند در وضعیت زرد قرار دارد که طی یک‌هفته سه نفر بستری و یک‌فوتی اعلام شده و مردم باید از تجمعات در مراسمات و بازار، اماکن تفریحی و... پرهیز کنند، تا هرچه زودتر این بیماری ریشه‌کن شود.

او بیان کرد: تاکنون بیش از ۳۰ هزار ماسک و ۳۹۳۷ بسته حمایتی برای آسیب دیدگان کرونا و سایر اقلام و بسته‌های مورد نیاز در سطح شهرستان توزیع شده است.

چهاردهمین جلسه قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان شازند با حضور مدیران شهر‌ستان شازند در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.