سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت شرکت در جشنواره نقالی کودکان شهر‌های راه ابریشم ایران

دبیر جشنواره نقالی کودکان شهر‌های راه ابریشم ایران گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره نقالی کودکان شهر‌های راه ابریشم ایران تا ۱۵ اسفند تمدید شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدعلی دانشگر دبیر جشنواره نقالی کودکان شهر‌های راه ابریشم ایران ابراز داشت: ۶۰ اثر تا کنون از سراسر کشور به دبیرخانه اولین جشنواره نقالی کودکان شهر‌های راه ابریشم ارسال شد.

او افزود: بیشتر شرکت کنندگان در گروه سنی زیر ۱۰ سال هستند.

دبیر جشنواره نقالی کودکان شهر‌های راه ابریشم ایران گفت: ۹۰ درصد شرکت کنندگان دختر هستند و بیشتر آثار ارسال شده با شیوه‌های اجرایی به صورت نقالی و شاهنامه خوانی با تکیه بر شیوه‌های کهن و آیینی است.

 اولین جشنواره نقالی کودکان شهر‌های راه ابریشم ایران با محور‌های مختلف از جمله حماسه‌های ملی و مذهبی، حکایات اخلاقی، آموزش‌های شهروندی، و معرفی فضا‌های تاریخی و دیدنی شهری و ضربی خوانی عید نوروز در شهر من، در سطح ملی برگزار می‌شود.

شیوه‌های اجرایی این جشنواره به صورت نقالی و شاهنامه خوانی با تکیه بر شیوه‌های کهن و آیینی، نقالی در گویش‌های محلی ایران و نقالی با رویکرد نوین است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به صورت فایل صوتی تصویری به مدت حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ دقیقه با حجم حداکثر ۱۰۰ مگابایت و کیفیت مطلوب از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۳۶۹۹۲۳۲۰۰ ارسال کنند و ارسال اثر ترکیبی (موسیقی و نماهنگ) نیز پذیرفته می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.