سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار لرستان:

هشدار وضعیت قرمز کرونا در لرستان جدی است

استاندار لرستان گفت: حجم تردد‌های جاده‌ای و وضعیت قرمز برخی شهر‌های خوزستان یک هشداری جدی در خصوص بازگشت لرستان به شرایط پرخطر شیوع کرونا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، سید موسی خادمی ،استاندار لرستان روز شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور ریاست جمهور و استانداران سراسر کشور بیان کرد: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، برخلاف اینکه ۲ هفته گذشته وضعیت قرمزی در کشور گزارش نشده بود، اما این هفته برخی از شهر‌های کشور به خصوص در استان خوزستان وارد وضعیت قرمز شده اند.

او  اظهار کرد: وضعیت قرمز کرونا به همسایگی لرستان رسیده و با توجه به حجم تردد‌های جاده ای، وضعیت قرمز برخی شهر‌های خوزستان، هشداری جدی برای لرستان است.

او با تاکید بر اینکه نباید شرایط عادی تلقی شود تصریح کرد: مردم رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی را در دستورکار داشته باشند چراکه کرونا تمام نشده است و شواهد از بازگشت موج جدیدی حکایت دارد.

استاندار لرستان عنوان کرد: با لحاظ شرایط کنونی و همسایگی با استان خوزستان، محدودیت‌هایی با هدف پیشگیری از افزایش مبتلایان در ورودی‌های استان به ویژه در شهرستان پلدختر اعمال خواهد شد.

خادمی با اشاره به آغاز واکسیناسیون کرونا در استان گفت: همزمان با سراسر کشور تزریق واکسن برای حدود ۲۶۰ نفر از کارکنان کادر درمان انجام شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

او افزود: خرم‌آباد، بروجرد، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و پلدختر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و سایر شهر‌های استان در وضعیت آبی شیوع این ویروس هستند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.